Anmälan till EM i Polen 17-18 juni

Prata om allt som gäller Dust 1947
Dustman
Conscript

Anmälan till EM i Polen 17-18 juni

Inläggav Dustman » lör apr 22, 2017 7:45 pm

Jag skapar en ny tråd för anmälan då jag vill att denna post ska stå först, så att det blir överskådligt.
De två senaste åren har vi bilat ner till Warszawa dels för att hålla ner kostnaderna och för att ha lite utrymme för dricka på vägen hem.
Mitt förslag är att vi åker torsdag kväll till färjan där vi sover. Vi anländer till Polen på fredag morgon sedan kör vi ner till Warszawa, vi är framme på eftermiddagen.

Spelar turneringen under lördag och söndag, lite sightseeing/ shopping under måndagen för att sedan köra upp till färjan. Färja till Sverige på tisdag morgon, sedan hemfärd.

Vad jag beskrivit ovan är precis hur vi gjorde resan förra året med endast en förare.
Vi bodde på ett hostell ganska centralt i Warszawa, ett ställe jag föreslår att vi bokar även i år.

Jag kan ta på mig att boka allt, men jag behöver veta vem som kan och vill följa med senast 18/5

Utresa 16/6, hemresa 20/5

Anmälan i denna tråd, med ditt riktiga namn (kan inte alla forumnamn) och om du har körkort.

Glöm inte att anmäla dig till turneringen (Marek) innan 30/4 om du vill ha en ny tjej till din samling.

Anmälda:
Calle Dickfelt (körkort)
Roger Gudmundsson (körkort)
Johannes
Mauritz (körkort - bilplats endast hemresa)
Användarvisningsbild
Franky
Lieutenant

Re: Anmälan till EM i Polen 17-18 juni

Inläggav Franky » lör apr 22, 2017 9:27 pm

Jag har tänkt följa med, men har inte fått klartecken från jobbet med ledighet än. Det är inte helt 100 att jag kan, jag har redan tagit ut en del redan. Ska kolla till nästa helg.
Mau
Veteran Sergeant

Inläggav Mau » sön apr 23, 2017 12:24 pm

Jag skall med!

Jag kommer flyga ner men vill åka med bilen tillbaka till göteborg på hemvägen. Jag har för övrigt körkort.

Mitt flyg anländer ca. halv sex på fredag kväll, om allt går enligt planen. Jag möter upp inne i stan eller vid hotellet.

(Någon som har erfarenhet av att flyga med modeller? kan man ta dem i handbagaget?).
Användarvisningsbild
Franky
Lieutenant

Inläggav Franky » mån apr 24, 2017 7:49 pm

Okej, kollat med jobbet, och det är nu fixat med ledighet. Så jag är officiellt med!

Johannes, inget körkort.
Användarvisningsbild
Luddaz
Veteran Sergeant

Inläggav Luddaz » ons apr 26, 2017 12:57 pm

Ludvig, inget körkort & där till är jag mäst intresserad av delad hemresa tyvärr.. Resan ner har jag en plan att ske flera dagar tidigare för att "turista" lite innan turneringen.. så jag är mer för en gemensam hemresa än något annat.. om det funkar vill säga..
Användarvisningsbild
Franky
Lieutenant

Inläggav Franky » ons maj 03, 2017 10:16 am

Jag vet inte hur bra/billigt det är i jämförelse, men det här boendet är iaf nära den nya lokalen:
http://www.booking.com/Share-DM7xrk
Användarvisningsbild
Franky
Lieutenant

Inläggav Franky » lör maj 06, 2017 9:41 am

Viktig info! Olivier har bekräftat att i Polen kommer poängen för fraktions-bonus att avrundas uppåt till 13. Det betyder att har man en fraktionarmé kan den vara på upp till 138 poäng.
Mau
Veteran Sergeant

Inläggav Mau » mån maj 08, 2017 9:40 am

En dryg månad kvar. Hur ligger vi till med boende och sådana saker? Herr Reiseleiter?

Återgå till "Dust 1947"