SMM någon?

Prata om allt som gäller Dust 1947
Användarvisningsbild
Luddaz
Veteran Sergeant

SMM någon?

Inlägg av Luddaz » tis apr 10, 2018 10:54 am

Hej där alla!
Det verkar inte finnas något intresse för SMM på LinCon. Stämmer det? Är någon intresserad? Om inget intresse finns är det onödigt att ha en lokal bokad så jag funderar på att ställa in & att ge LinCon möjligheten att få något aktivt där ist. ;)
Men om just du verkligen vill delta kan du väl posta här så jag inte ställer in i onödan.
All the best.
L
Användarvisningsbild
MaGoff
Site Admin

Re: SMM någon?

Inlägg av MaGoff » tis apr 10, 2018 1:53 pm

Jag har tyvärr inte möjlighet att åka på Lincon i år :cry:

I annat fall skulle jag ha deltagit!
Användarvisningsbild
Luddaz
Veteran Sergeant

Re: SMM någon?

Inlägg av Luddaz » tis apr 24, 2018 11:19 pm

Hej alla Dust'are i landet!
Jag har funderat rätt mycket på LinCon & SMM de senaste dagarna. Det är i dagsläget bara 3 anmälda Esa Haapamäki, Linus Månsson & Sebastian Davidsson. 3 Otroligt goa gubbar men blott 3. Där till har jag fått glädjen att hålla dotterns födelsekalas på söndagen samma vecka. Detta & lite annat där till, gör att jag ställer in SMM. Jag avbokar faktiskt mitt LinCon i år helt & hållet. Speciellt efter samtal med dottern senaste dagarna är detta det riktiga att göra. Esa, Linus & Sebastian, jag förstår om ni blir missnöjda! Beklagar i så fall. Jag kommer dock gärna upp någon helg senare & kör (om Esa´s fru tillåter) Turneringen hemma hos honom på oss 4:a! Jag kan ta med extra kul terräng samt en pokal! Om ni är ok med det tror jag vi kunde få en sådan helg att vara kanon-trevlig! Hoppas detta alternativ faller i god jord! / Ludvig
Skriv svar